اخبار

معرفی سرفیس بوک ۲ مایکروسافت (سرفیس بوک ۲ قدرتمند با کارایی بیشتر)

معرفی سرفیس بوک ۲ مایکروسافت :

شرکت مایکروسافت با معرفی محصول جدید خود از خانواده Surface Book با نام “Surface Book 2” قصد دارد یک قدم از دیگر رقبای خود در بازار تبلت ظاهر شود و سهم بیشتری را از این تقاضا از آن خود نماید.

سرفیس بوک ۲

سرفیس بوک ۲ با شعار قدرتمند با کارایی بیشتر ، تجربه ۴ برابر قدرت بیشتر از قبل و تا ۱۷ ساعت عمر باتری و گرافیک قدرتمند و رنگ های خیره کننده با صفحه نمایش PixelSense نسبت به نسل قبلی را به کاربران هدیه می دهد.

مشخصات اصلی سرفیس بوک ۲

سرفیس در اندازه های ۱۵ اینچ و ۱۳.۵ اینچ عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های سرفیس بوک ۲ ، استفاده از پردازنده های نسل ۷ و ۸ اینتل در تکنولوژی ساخت آن ، به کارگیری گرافیک فوق حرفه ای شرکت NVIDIA و صفحه نمایش فوق حرفه ای با تراکم ۲۶۷ppi به همراه طراحی جدید ، خلاقانه و نوآورانه برای استفاده آسان از آن برای کاربران است.

اندازه های سرفیس بوک ۲

 

از دیگر ویژگی های سرفیس بوک ۲ می توان به :

صفحه کلید با نور پس زمینه و صفحه نمایش لمسی با حساسیت فوق العاده
جدا سازی صفحه Screen (صفحه نمایش) از صفحه کلید (Type Cover) با یک کلید به سادگی
بکارگیری درگاه های ارتباطی مورد نیاز برای پاسخگویی به همه نیازهای کاربران
سازگاری کامل با Surface Dial و Surface Dock
داشتن پورت USB3.1
داشتن پورت Full SD-Card

قابلیت های بکارگیری از سرفیس بوک ۲

همچنین با توجه به استفاده از پردازنده های قوی نسل ۷ و ۸ اینتل و بکارگیری کارت گرافیک حرفه ای شرکت NVIDIA کاربران می توانند از سرفیس بوک ۲ به عنوان یک ابزار حرفه ای از نرم افزارهای قدرتمندی برای طراحی همچون SolidWork ، Autodesk Revit ، Adobe Premiere ، Adobe Photoshop و … استفاده نمایند.

قابلیت های Gaming سرفیس بوک ۲

استفاده از بازیهای حرفه ای همچون Need for Speed و … برای کاربران حرفه ای بازیهای رایانه ای بر روی این دستگاه و تجربه استفاده از نرم افزارهای ۳D می تواند شرکت مایکروسافت را از رقبای خود در این زمینه پیشرو سازد.

طبق سایت مایکروسافت ، سرفیس بوک ۲ از تاریخ ۹ نوامبر (Nov) برای کاربران قابل عرضه خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *