اخبار

هشدار : ویندوز ۱۰ را به Update 1089 بروزرسانی نکنید

هشدار : ویندوز ۱۰ را به Update 1089 بروزرسانی نکنید

آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰ در هفته جاری منتشر شد. این بروزرسانی با مشکلاتی همراه بود که پس از گزارش این مشکلات ، ارائه بروزرسانی متوقف شد. کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ گزارش کردند که با نصب بروزرسانی فایل های آنها از جمله تصویر ، اسناد و پوشه ها از سیستم حذف شده است.

بروزرسانی جدید ویندوز با نام Update 1089 ،  مشکلات دیگری را نیز به همراه داشته است که از جمله آن می توان به استفاده نادرست از پردازنده در Task Manager و درایورهای صوتی نامناسب اشاره کرد.

حدف فایل های کاربران مشکل نگران کننده ای است. یکی از کاربران در سایت انجمن پشتیبانی فنی مایکروسافت (Microsoft Support Forum) گفته است حدود ۲۲۰ گیگابایت از فایل های وی حذف شده است و برنامه های بازیابی فایل نیز نتوانسته اند اطلاعات حذف شده را برگردانند و فقط بخش کوچکی از فایل ها بازیابی شده است.

شرکت مایکروسافت در بیانه ای اعلام نموده که کاربران بروزرسانی جدید مایکروسافت (Microsoft Update 1089) را نصب نکنند. به نظر می رسد مشکل در میزبانی آنلاین فایل و سرویس هماهنگی دستگاه با OneDrive مرتبط است. گفته می شود این باگ در فازهای اولیه آزمایش وجود داشته و نادیده گرفته شده است. دلیل اصلی وجود این باگ هنوز معین نشده است.

مرکز افتا نیز به کاربران توصیه کرده است که قبل از اعمال بروزرسانی در سیستم حتما پشتیبان گیری از فایل ها و داده ها انجام پذیرد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *